Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Elhunyt Szabó (Patyi) István 2025-07-17 18:01:37 A játékosként és szakvezetőként egyaránt sikeres kézilabdázó 1992-től a gödöllői Szent István Egyetem testnevelési tanszékén tanított
Gödöllői hallgatók az Egyetemi Világjátékokon 2025-07-09 11:45:47 A MATE három sportágban 11 főt delegál a németországi Rajna-Ruhr régióban július 16-27. között lezajló multisport-eseményre
I. MATE Félmaraton Gödöllőn 2025-07-04 11:23:47 Szeptember 20-án, szombaton az egyetemi sportcsarnok elől rajtolnak a futók, akik három távot teljesíthetnek
Hamarosan lezárul a gödöllői egyetemi aula felújítása 2025-02-06 10:19:37 Az ikonikus épület fejlesztésére – fűtés- és informatikai rendszer korszerűsítése, elektromos hálózat cseréje – mintegy 2 milliárd forintot költöttek